چگونه مي توان ميزان يادگيري دانش آموزان پايه هفتم در مبحث بزرگترين شمارنده مشترک را افزايش داد

چگونه مي توان ميزان يادگيري دانش آموزان پايه هفتم در مبحث بزرگترين شمارنده مشترک را افزايش داد

… دانلود …

چگونه مي توان ميزان يادگيري دانش آموزان پايه هفتم در مبحث بزرگترين شمارنده مشترک را افزايش داد دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد چگونه مي توان ميزان يادگيري دانش آموزان پايه هفتم در مبحث بزرگترين شمارنده مشترک را افزايش داد کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي چگونه مي توان ميزان يادگيري دانش آموزان پايه هفتم در مبحث بزرگترين شمارنده مشترک را افزايش داد،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن چگونه مي توان ميزان يادگيري دانش آموزان پايه هفتم در مبحث بزرگترين شمارنده مشترک را افزايش داد :

سال انتشار : 1396

نام کنفرانس یا همایش : اولين کنفرانس آموزش و کاربرد رياضي

تعداد صفحات : 6

چکیده مقاله:

این نوشتار گزارش یک اقدام پژوهی است که در یکی از مدارس شهرستان درمیان با موضوع بزرگترین شمارنده مشترک در پایه هفتم انجام شده است. در این پژوهش یک گروه دو نفره از دبیران ریاضی مقطع متوسطه اول و دوم به تنظیم یک روش تدریس تلفیقی پرداخته اند و برای این منظور به جمع آوری اطلاعات لازم در مورد شیوه های مختلف تدریس بزرگترین مقسوم علیه مشترک و روش های علاقه مند کردن دانش آموزان برای یادگیری پایدار این مفهوم با کمک مسایل کاربردی جهت ارتباط مفاهیم مجرد ریاضی با دنیای بیرون و ملموس ساختن آن با ساخت دست سازه های دانش آموزان پرداختند. لذا اجرای اول به سبک کتاب جدید التالیف ریاضی هفتم انجام شد و پس از بازنگری و اصلاحات تصمیم بر این شد که تدریس دوم، مکمل تدریس اول باشد. گروه اقدام پژوهی به این نتیجه رسید که با مفاهیم موجود در کتاب جدید التالیف، دانش آموزان به راحتی قادر به یافتن بزرگترین شمارنده مشترک اعداد بزرگ نیستند و این یکی از اشکالات وارد بر کتاب است. لذا با افزودن موارد اصلاحی به تدریس اول از جمله روش تقسیم های متوالی و یک فعالیت کاربردی و تاکید بیشتر بر فعالیت گروهی با مثال های متنوع مجددا تدریس در یک کلاس دیگرانجام گرفت تا اعضای تیم ضمن اگاهی از نحوه ی تفکر و یادگیری دانش آموزان با کسب مهارت لازم به ارایه ی مدلی اثر بخش برای تدریس این موضوع برسند. نتایج پس از تحلیل و بازنگری از آزمون پیشرفت تحصیلی نشان داد که دانش آموزان در تدریس دوم عملکرد بهتری داشتند و نتیجه بهتری در یادگیری پایدارشان حاصل شد.

سلام.به وبسایت ما خوش آمدید.
دوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی چگونه مي توان ميزان يادگيري دانش آموزان پايه هفتم در مبحث بزرگترين شمارنده مشترک را افزايش داد روی دکمه ادامه مطلب کلیک فرمایید

چگونه مي توان ميزان يادگيري دانش آموزان پايه هفتم در مبحث بزرگترين شمارنده مشترک را افزايش داد