ملاک هاي سنجش و ارزشيابي فعاليت ها و تکاليف آموزشي در برنامه درسي بين رشته اي

ملاک هاي سنجش و ارزشيابي فعاليت ها و تکاليف آموزشي در برنامه درسي بين رشته اي

… دانلود …

ملاک هاي سنجش و ارزشيابي فعاليت ها و تکاليف آموزشي در برنامه درسي بين رشته اي دارای 14 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ملاک هاي سنجش و ارزشيابي فعاليت ها و تکاليف آموزشي در برنامه درسي بين رشته اي کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي ملاک هاي سنجش و ارزشيابي فعاليت ها و تکاليف آموزشي در برنامه درسي بين رشته اي،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن ملاک هاي سنجش و ارزشيابي فعاليت ها و تکاليف آموزشي در برنامه درسي بين رشته اي :

سال انتشار : 1389

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مطالعات ميان رشته اي در علوم انساني

تعداد صفحات : 14

رویکرد بین رشته ای با تاکید بر ضرورت درک عمیق ماهیت متغیرهای مداخله گر در پیدایش و تکوین واقعیت ها و پدیده های اجتماعی و همچنین شناخت و تحلیل روابط متقابل و متعامل بین آنها، پهنه نوین و وسیعی از مطالعه و پژوهش را فراروی محققان و اندیشمندان حوزه های مختلف علوم گسترده است.براین اساس دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در دهه های اخیر دوره ها و برنامه های آموزش بین رشته ای و چند رشته ای متعددی را در پاسخگویی به نیازهای جامعه طراحی و ارائه نموده اند. رویکرد بین رشته ای در معنای وسیع خود در برگیرنده فرایند جامع آموزشی شامل نیازسنجی، برنامه ریزی، تدوین محتوی، تعیین روش های آموزشی، پیش بینی و تدارک فرصت های یادگیری و نهایتا ارزشیابی فعالیت ها است. به همین دلیل در این مقاله به بررسی و تحلیل مفهوم ارزشیابی آموزشی بین رشته ای که از ضروریات و پیش نیازهای توسعه و تعمیق فعالیت های بین رشته ای در آموزش عالی است، پرداخته شده است. بحث محوری ارزشیابی آموزش بین رشته ای بر چگونگی اندازه گیری و ارزش گذاری تکالیف و امتحانات درسی در دوره های بین رشته ای متمرکز و معطوف است. به عبارت دیگر سئوال اساسی در این بحث این است که ملاک های ارزشیابی یک تکلیف بین رشته ای چیست؟ و آیا به صرف استفاده از مفاهیم رشته های علمی مختلف در انجام یک تکلیف می توان صفت و عنوان بین رشته ای را به آن اطلاق نمود؟در این مقاله ضمن تبیین برخی نظریه های مرتبط با موضوع، دیدگاه های مانسیلا، دارسینگ، میلر و هانیس بطور ویژه مورد توجه قرار گرفته است. ارزشیابی تکالیف بین رشته ای اساسا بر مفهوم بنیادین «درک بین رشته ای» استوار است که بخشی از مقاله به توضیح این مفهوم پرداخته است. به دنبال آن «سطوح» چهارگانه «ساده»، «مقدماتی»، «حرفه ای» و «تخصصی»برای درک بین رشته ای مطرح و چهار بعد اساسی این درک شامل «هدفمندی»، «بنیان علمی»، «انسجام» و «نگرش نقادانه» معرفی و در پایان نیز ماتریس ارزیابی تکالیف بین رشته ای با تلفیق سطوح و ابعاد مذکور ارائه شده است.

كلید واژه: آموزش بین رشته ای، ارزشیابی آموزش بین رشته ای، تکالیف بین رشته ای، درک بین رشته ای

عنوان محصول دانلودی:ملاک هاي سنجش و ارزشيابي فعاليت ها و تکاليف آموزشي در برنامه درسي بين رشته اي
یکی از بهترین فایل ها در این موضوع پیش روی شماست. فهرست ، چکیده و لینک دانلود مربوط به ملاک هاي سنجش و ارزشيابي فعاليت ها و تکاليف آموزشي در برنامه درسي بين رشته اي را در ادامه مطلب ببینید
ملاک هاي سنجش و ارزشيابي فعاليت ها و تکاليف آموزشي در برنامه درسي بين رشته اي