چگونه از رضايت بيمار جهت كنترل كيفيت ارايه خدمات درماني در بيمارستانها استفاده كنيم؟

چگونه از رضايت بيمار جهت كنترل كيفيت ارايه خدمات درماني در بيمارستانها استفاده كنيم؟

… دانلود …

چگونه از رضايت بيمار جهت كنترل كيفيت ارايه خدمات درماني در بيمارستانها استفاده كنيم؟ دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد چگونه از رضايت بيمار جهت كنترل كيفيت ارايه خدمات درماني در بيمارستانها استفاده كنيم؟ کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي چگونه از رضايت بيمار جهت كنترل كيفيت ارايه خدمات درماني در بيمارستانها استفاده كنيم؟،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن چگونه از رضايت بيمار جهت كنترل كيفيت ارايه خدمات درماني در بيمارستانها استفاده كنيم؟ :

سال انتشار : 1384

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : طب و تزکيه

تعداد صفحات : 9

با توجه به تئوریهای مدیریت كیفیت جامع كه بر نقش رضایت مشتری بعنوان یك نشانه كیفیت مهم تاكید میكند به بررسی میزان رضایت بیماران از خدمات درمانی ارایه شده در بزرگترین بیمارستان شهر اصفهان پرداخته شد.روش اجرا: مطالعه یك پژوهش توصیفی – تحلیلی مقطعی بود. تعداد 435 بیمار به روش نمونه گیری طبقه ای از جامعه بیماران بستری در بیمارستان انتخاب شدند. این جامعه شامل بیماران بخشهای مراقبت های ویژه و روانپزشكی نمی شد. جهت سنجش رضایت بیماران از پرسشنامه ذوالفقاری و همكاران استفاده شد و به روش مصاحبه اطلاعات جمع آوری گردید. چنانچه سن بیماران مورد مصاحبه كمتر از 16 سال بود، سوالات پرسشنامه از والدین بیمار پرسیده می شد.نتایج: میانگین رضایت بیماران از بیمارستان 3/78 ± 0/02بود . حداقل رضایت بیماران 1 (كاملا ناراضیم) و حداثر5 (كاملا راضیم) بود. 23 درصد بیماران نمره رضایت مساوی یا بالاتر از 4 داشتند (از بیمارستان راضی بودند). بیشترین میزان نارضایتی مربوط به بخشهای وضعیت ملاقات، ترخیص و حسابداری، تسهیلات و امكانات بخش بود.بحث: با توجه به كاهش میزان رضایت بیماران از بیمارستان در مقایسه با پنج سال قبل نیاز به بازنگری در شیوه مدیریت بیمارستان احساس میشود. اولویت انجام تغییرات در بخشهای با بیشترین میزان نارضایتی می باشد.

كلید واژه: رضایت بیمار، بیمارستان، كیفیت

عنوان محصول دانلودی:چگونه از رضايت بيمار جهت كنترل كيفيت ارايه خدمات درماني در بيمارستانها استفاده كنيم؟
یکی از بهترین فایل ها در این موضوع پیش روی شماست. فهرست ، چکیده و لینک دانلود مربوط به چگونه از رضايت بيمار جهت كنترل كيفيت ارايه خدمات درماني در بيمارستانها استفاده كنيم؟ را در ادامه مطلب ببینید
چگونه از رضايت بيمار جهت كنترل كيفيت ارايه خدمات درماني در بيمارستانها استفاده كنيم؟