فایل رقابت پذیری در زنجیره تامین

فایل رقابت پذیری در زنجیره تامین

… دانلود …

فایل رقابت پذیری در زنجیره تامین دارای 138 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل رقابت پذیری در زنجیره تامین کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل رقابت پذیری در زنجیره تامین،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل رقابت پذیری در زنجیره تامین :

فایل رقابت پذیری در زنجیره تامین

مقدمه :

مصرف كنندگان ومشتریان صنعتی خود تقاضای فرآورده های زیاد وخدمات بیشتر را دارند. این صنعت خود مستلزم پیشرفت وتوسعه هایی در میزان فراورده ها می باشد . مصرف كننده خود تقاضای كالای جدید می كند و درصدد یافتن كیفیتهایی را در مدت زمان كوتاه می باشد . این نوع پیشرفت ها در (BTC) و BTB خود از طریق مثال های متفاوتی قابل بیان می باشد .

در سال های اخیر افراد تأمین كننده خود در برآورد كردن نیازهای مشتریان از طریق یك روش مفید بسیار موفق بوده اند .با توجه به نیروی خلاق می توان گفت كه تفاوت هایی بین انواع صنایع وجود داشته كه خود توانایی برطرف كردن نیازها ی مشتریان را خواهد داشت .در ضمن برای شركت ها حالت انعطاف فردی خود به حدی رسیده است كه اشباع می باشد. تلاش های زیادی با توجه به هزینه های بالا برای برطرف كردن نیازهای مشتریان نیازی می باشد .

افزایش عرضه وتقاضا وCM خود از طریق درك كلی تركیبات شركت هایی كه توانایی برآورده كردن نیازهای مشتریان به صورت مفید دارند بیان شده و اشتراك وهمكاری بین افراد تأمین كننده ، تولید كننده و افراد واسطه خود باعث افزایش تعداد مشتریان از طریق كاهش زمان و افزایش میزان هزینه ها می شود .

مشتریان شركت های رقیب خود در صدد ایجاد همكاری با یكدیگر به صورت زنجیره ای یا شبكه ای می باشند .برای برخی از شركت ها یك چنین روش همكاری در واقع در حال ادامه می باشد . شركت های دیگر خود عقیده دارند كه DSCM یك وضعیت خیلی خوبی ربای بیان انواع جدید روش هایی بود كه از طریق آنها می توان تمام نبایزها مشتریان را در سطوح بالای بازارهای زنجیره ای برآورده كرد :

این خود شرایط مقدماتی زیر را در نظر می گیرد :

1- مقدمه

2- حالت شركت در یك بخش زنجیره ای

3- عرضه وتقاضا

4- مرحله در كمیت های SCL

5- فایلات در خصوص FMCG

6- عدم موفقیت در شركت

7- روندها

محققان و نویسندگان مختلف ، نگرش‌ها و تعاریف متفاوتى را از زنجیره تامین ارایه كرده اند. برخى زنجیره تامین را در روابط میان خریدار و فروشنده محدود كرده اند، كه چنین نگرشى تنها بر عملیات خرید رده اول در یك سازمان تمركز دارد. گروه دیگرى به زنجیره تامین دید وسیع‌ترى داده و آن را شامل تمام سرچشمه‌هاى تامین (پایگاه‌هاى تامین) براى سازمان مى دانند. با این تعریف ، زنجیره تامین شامل تمام تامین كنندگان رده اول ، دوم ، سوم … خواهد بود. چنین نگرشى به زنجیره تامین ، تنها به تحلیل شبكه تامین خواهد پرداخت . دید سوم ، نگرش زنجیره ارزش – پورتر- است كه در آن زنجیره تامین شامل تمام فعالیت‌هاى مورد نیاز براى ارایه یك محصول یا خدمت به مشترى نهایى است. با نگرش یاد شده به زنجیره تامین ، توابع ساخت و توزیع به عنوان بخشى از جریان كالا و خدمات به زنجیره اضافه مى‌شود. در واقع بااین دید، زنجیره تامین شامل سه حوزه تدارك ، تولید و توزیع است .

فایل رقابت پذیری در زنجیره تامین
فهرست

عنوان

صفحه

مقدمه

2

فصل اول

تعریف مدیریت زنجیره تامین

5

طرح کلی یک زنجیره تامین

7

فرآیند اصلی

8

فازهای اصلی مدیریت زنجیره ای تامین

10

انقلاب زنجیره تامین

11

شرکت ها نمی توانند از زنجیره تامین چشم پوشی کنند

14

فصل دوم

مدیریت موجودی کالا

17

تدارکات

18

ارسال به موقع کالا

20

نکات کلیدی که باید آموخت

23

فصل سوم

رقابت پذیری

25

موضوعات کلیدی

25

اشارات ضمنی : محیط فرصت های راهبردی

26

فرمان های راهبردی

27

یک راهبرد جامع برای مزیت پایدار بلند مدت

29

فصل چهارم

بعد الکترونیکی مدیریت زنجیره تامین

32

چشم انداز مدیریت راهبردی

35

مزیت رقابتی پایدار

36

تمرکز راهبردی

37

فرایند های اساسی کسب و کار را یکپارچه سازی کنید

38

فرایند های در حال ظهور کسب و کار را یکپارچه کنید

39

فرایند چند واحدی و چند شرکتی کسب و کار را ادغام نمائید

39

از فناوری اطلاعات برای ارتقای روش های کاری افراد استفاده کنید

40

سیستم های پشتیبانی کار تیمی

47

راهبردهایی برای مزیت رقابتی

49

فناوری اطلاعات برای پشتیبانی فرایند

51

ساختار چند خدماتی برای نقش های متوازن افراد و فناوری

52

مدیریت توسعه دانش فرایند

53

مدیریت دانش راهبردی

54

الگوهای اندیشه و عمل

55

فناوری و الگو ها

56

انفورماتیک شناختی

57

پشتیبانی فناوری از الگوها

59

فرصتهای راهبردی در جستجوی دستیابی به مزیت رقابتی چشمگیر

60

یک راهبرد جامع برای مزیت پایدار بلند مدت

62

فرست برای لجستیک

63

مزیت رقابتی از طریق افراد و فناوری

64

فصل پنجم

فناوری اطلاعات و مدیریت زنجیره تامین

67

بررسی جایگاه مدیریت زنجیره تامین در پیاده سازی تجارت الکترونیک

68

موانع پیاده سازی SCM

69

بررسی تکنولوژی تولید و برآورد نحوه تامین دانش فنی مورد نیاز

70

ساختار شبکه تامین

70

ابعاد ساختاری شبکه

72

ارتباطات اطلاعات درون شبکه

72

فرایند های شبکه تامین

74

شبکه تامین یکپارچه چیست ؟

76

مراحل یکپارچه سازی

77

تجهیزات کلیدی مدیریت زنجیره تامین

78

10 مرحله برای کارآمد ساختن زنجیره تامین

82

مراحل لازم برای مدیریت تحویل در یک محیط شبکه تامین

88

گذر از زنجیره تامین به شبکه تامین

93

مسیر تکامل گروه های همیار

93

امکان بهبود کیفیت در جبهه IT

94

مدل های کسب و کار اینترنتی در حال تکامل

95

مبارزه با کلاهبرداری در تجارت الکترونیکی

96

فصل ششم

حمل و نقل الکترونیکی

98

تدارکات الکترونیکی

99

وضعیت تدارکات الکترونیکی

100

دسترسی الکترونیکی به منابع

100

تهیه الکترونیکی مواد اولیه

101

بعضی از نکات مربوط به تهیه مواد اولیه به صورت الکترونیکی

104

تاکید روی آموزش الکترونیکی

105

افزایش تدریجی مدیریت داده ها دارای اهمیت است

106

108

نتیجه گیری

128

منابع

ضمائم :

Demand & Supply chain management

136

138

به پیشرفته ترین فروشگاه فایل خوش آمدید.جهت مشاهده توضیحات کامل فایل فایل رقابت پذیری در زنجیره تامین روی لینک ادامه مطلب کلیک کنید.

فایل رقابت پذیری در زنجیره تامین