مديريت دانش فرايندها در زنجيره فرايندهاي ارائه خدمات ( مطالعه موردي واحد پشتيباني فني و شبکه يکي از شرکت هاي ارائه دهنده خدمات تلفن همراه)

مديريت دانش فرايندها در زنجيره فرايندهاي ارائه خدمات ( مطالعه موردي واحد پشتيباني فني و شبکه يکي از شرکت هاي ارائه دهنده خدمات تلفن همراه)

… دانلود …

مديريت دانش فرايندها در زنجيره فرايندهاي ارائه خدمات ( مطالعه موردي واحد پشتيباني فني و شبکه يکي از شرکت هاي ارائه دهنده خدمات تلفن همراه) دارای 19 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مديريت دانش فرايندها در زنجيره فرايندهاي ارائه خدمات ( مطالعه موردي واحد پشتيباني فني و شبکه يکي از شرکت هاي ارائه دهنده خدمات تلفن همراه) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مديريت دانش فرايندها در زنجيره فرايندهاي ارائه خدمات ( مطالعه موردي واحد پشتيباني فني و شبکه يکي از شرکت هاي ارائه دهنده خدمات تلفن همراه)،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مديريت دانش فرايندها در زنجيره فرايندهاي ارائه خدمات ( مطالعه موردي واحد پشتيباني فني و شبکه يکي از شرکت هاي ارائه دهنده خدمات تلفن همراه) :

سال انتشار : 1394

نام کنفرانس یا همایش : هشتمين کنفرانس ملي و دومين کنفرانس بين المللي مديريت دانش

تعداد صفحات : 19

چکیده مقاله:

امروز مباحثی مانند مدیریت دانش و مدیریت فرایندها از جمله بحث های مورد قبول و کاربردی در سطوح دانشگاهی و سازمانی است گفته از جمله مشکلات و نقیض حالی که وجود آن ها منجر به انجام این تحقیق و مقاله موجود گردید، عدم انجام مدیریت دانش در قالبی کمی و قابل مقایسه در طول زنجیره فرآیندهای یک سازمان به صورتی یکپارچه و ساختار یافته است. نبود چنین رویکردی منجر به × برنامه ریزی بر مبنای وضعیت موجود، ارزیابی فعالیت های صورت پذیرفته و در نهایت مدیریت دانش سازمانی به صورت غیر پیوست و غیرقابل مقایسه می گردد. بدین منظور این پروژه در یک سازمان ارائه دهنده خدمات تلفن همراه انجام موارد پشتیبانی فنی و شبکه به عنوان واحد پایلوت انتخاب گردید. چرخه مدیریت دانش در تک تک فرآیندهای این واحد بررسی و استخراج، و ارزیابی کنی و در نهایت نتایج کار به صورت مستند و تصویری در اختیار مدیریت ارشد سازمان قرار گرفت. در این مقاله پرداز بررسی ادبیات تحقیق، مراحل انجام کار، روش تحقیق و یافته های این طرح ارائه گردیده است .

از حضور شما عزیزان در سایت بسیار خوشحالیم و آرزو داریم محصولات ما رضایت شما را فراهم آورد
اینک شما با جستجوی مديريت دانش فرايندها در زنجيره فرايندهاي ارائه خدمات ( مطالعه موردي واحد پشتيباني فني و شبکه يکي از شرکت هاي ارائه دهنده خدمات تلفن همراه) وارد صفحه فروش فایل دانلودی مديريت دانش فرايندها در زنجيره فرايندهاي ارائه خدمات ( مطالعه موردي واحد پشتيباني فني و شبکه يکي از شرکت هاي ارائه دهنده خدمات تلفن همراه) شده اید.
توضیحات کامل و اطلاع از ریز مطالب این فایل با کلیک روی دکمه ی ادامه ی مطلب

مديريت دانش فرايندها در زنجيره فرايندهاي ارائه خدمات ( مطالعه موردي واحد پشتيباني فني و شبکه يکي از شرکت هاي ارائه دهنده خدمات تلفن همراه)