اميخته بازاريابي و رفتار مصرف کننده

اميخته بازاريابي و رفتار مصرف کننده

… دانلود …

اميخته بازاريابي و رفتار مصرف کننده دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اميخته بازاريابي و رفتار مصرف کننده کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي اميخته بازاريابي و رفتار مصرف کننده،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن اميخته بازاريابي و رفتار مصرف کننده :

سال انتشار : 1394

نام کنفرانس یا همایش : اولين همايش ملي پژوهش هاي کاربردي حسابداري، مديريت اقتصاد

تعداد صفحات : 8

چکیده مقاله:

بازاریابی یک وظیفه مدیریتی است. بازاریابی بر رسیدن به اهداف مشتریان در کنار رسیدن به اهداف سازمان تاکید دارد. بازاریابی با درک نیازهای مشتریان، توسعه محصولات و خدمات برای رفع این نیازها، قیمت گذاری کارای محصولات و خدمات، اطلاع رسانی به مشتریان در مورد قابلیت دسترسی به این محصولات و خدمات، تحویل کارا و اطمینان از رضایت مندی در طول و بعد از فرآیند مبادله همراه است. بنابراین بازاریابی باید یک جزء ضروری در شرکت ها باشد. اما بسیاری از شرکتها تفسیر بدی از بازاریابی دارند. بعضی ها بازاریابی را تقلب، اسراف گر، مزاحم و غیر حرفه ای می دانند. بعضی ها نیز آن را معادل با تبلیغات و فروش می دانند. اما در سالهای اخیر بازاریابی از تصویر قدیمی اش جدا شده و امروزه به طور فزاینده ای به یکی از مهم ترین وظایف در کسب اهداف سودآوری سازمانها تبدیل شده است

سلام.به وبسایت ما خوش آمدید.
دوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی اميخته بازاريابي و رفتار مصرف کننده روی دکمه ادامه مطلب کلیک فرمایید

اميخته بازاريابي و رفتار مصرف کننده