بررسي رابطه بين خدمات پس از فروش و رضايتمندي مشتريان ( مطالعه موردي : شرکت فولاد اکسين خوزستان )

بررسي رابطه بين خدمات پس از فروش و رضايتمندي مشتريان ( مطالعه موردي : شرکت فولاد اکسين خوزستان )

… دانلود …

بررسي رابطه بين خدمات پس از فروش و رضايتمندي مشتريان ( مطالعه موردي : شرکت فولاد اکسين خوزستان ) دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسي رابطه بين خدمات پس از فروش و رضايتمندي مشتريان ( مطالعه موردي : شرکت فولاد اکسين خوزستان ) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي بررسي رابطه بين خدمات پس از فروش و رضايتمندي مشتريان ( مطالعه موردي : شرکت فولاد اکسين خوزستان )،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن بررسي رابطه بين خدمات پس از فروش و رضايتمندي مشتريان ( مطالعه موردي : شرکت فولاد اکسين خوزستان ) :

سال انتشار : 1395

نام کنفرانس یا همایش : کنفرانس جهاني مديريت، اقتصاد حسابداري و علوم انساني در آغاز هزاره سوم

تعداد صفحات : 10

چکیده مقاله:

شرکت فولاد اکسین خوزستان در راستای نیازهای عظیم کشور در سال 1388 به بهره برداری رسید این شرکت به عنوان اولین تولید کننده ورق عریض در کشور و خاورمیانه می باشد که با توجه به تولیدات خاص آن درصد بالایی از مشتریان داخل کشور را به خود اختصاص داده است. هدف از انجام این تحقیق سنجش و ارزیابی رضایت مشتریان می باشد با انجام مطالعات مقدماتی و بررسی های اولیه در خصوص عناصر اساسی خدمات پس از فروش و ویژگی های اساسی یک شبکه موفق خدمات پس از فروش سه شاخص، اساسی برای ارزیابی خدمات پس از فروش انتخاب شده که عبارتند از : خدمات بازرگانی، مسائل فنی و تضمین براساس این شاخص ها فرضیاتی تدوین و بررسی شد، برای جمع آوری نظرات مشتریان در مورد خدمات پس از فروش این محصولات شرکت پرسشنامه 20 سوالی مطرح شد و پرسشنامه ها بین مشتریان توزیع گردید و داده ها جمع آوری شده با استفاده از نرم افزار spss مورد آزمون قرار گرفت نتایج حاصله نشان می دهد که بین خدمات بازرگانی، خدمات مسائل فنی، و تضمین با میزان رضایت مشتریان یک رابطه خطی مستقیم می باشد بنابراین افزایش حجم و کیفیت این خدمات مستقیماً موجب افزایش رضایت مشتریان خواهد بود.

به پیشرفته ترین فروشگاه فایل خوش آمدید.جهت مشاهده توضیحات کامل فایل بررسي رابطه بين خدمات پس از فروش و رضايتمندي مشتريان ( مطالعه موردي : شرکت فولاد اکسين خوزستان ) روی لینک ادامه مطلب کلیک کنید.

بررسي رابطه بين خدمات پس از فروش و رضايتمندي مشتريان ( مطالعه موردي : شرکت فولاد اکسين خوزستان )