مقاله جايگاه برنامه هاي درسي دانشگاهي در تقويت هويت ملي دانشجويان

 مقاله جايگاه برنامه هاي درسي دانشگاهي در تقويت هويت ملي دانشجويان

… دانلود …

مقاله جايگاه برنامه هاي درسي دانشگاهي در تقويت هويت ملي دانشجويان دارای 19 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله جايگاه برنامه هاي درسي دانشگاهي در تقويت هويت ملي دانشجويان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله جايگاه برنامه هاي درسي دانشگاهي در تقويت هويت ملي دانشجويان،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله جايگاه برنامه هاي درسي دانشگاهي در تقويت هويت ملي دانشجويان :

مقاله جايگاه برنامه هاي درسي دانشگاهي در تقويت هويت ملي دانشجويان که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در بهار 1390 در مطالعات ملی از صفحه 53 تا 71 منتشر شده است.
نام: جایگاه برنامه های درسی دانشگاهی در تقویت هویت ملی دانشجویان
این مقاله دارای 19 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله آموزش عالی
مقاله برنامه درسی پنهان
مقاله هویت ملی
مقاله دانشجویان
مقاله دانشگاه مازندران

نویسنده(ها):
جناب آقای / سرکار خانم: رضایی احمد
جناب آقای / سرکار خانم: منصوری بککی سیروس
جناب آقای / سرکار خانم: عابدینی بلترک میمنت

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
مساله هویت ملی امروزه یکی از مسایل اساسی پیش روی جوامع به ویژه جوامع در حال توسعه به شمار می رود که نیازمند توجه بیشترمسولین و دست اندرکاران است و این مهم یکی از وظایف و کارکردهای تعلیم و تربیت به طور اعم و دانشگاه به طور اخص می باشد. از آنجایی که توجه به هویت ملی در برنامه های درسی آموزش عالی چندان مشهود به نظر نمی رسد این تحقیق بر آن بود تا تاثیر برنامه های درسی بر هویت ملی دانشجویان مورد بررسی قرار دهد. روش این تحقیق از نوع توصیفی ـ پیمایشی می باشد و برای جمع آوری اطلاعات از ابزار پرسشنامه استفاده شده است. جامعه آماری پژوهش، دانشجویان دانشگاه مازندران می باشد. نتایج تحقیق حاضر نشان می دهد که برنامه درسی پنهان دانشگاه نتوانسته هویت ملی دانشجویان را تقویت نماید. هم چنین نتایج تحقیق نشان می دهد که بین دانشکده های مختلف و جنسیت افراد اختلاف معناداری وجود ندارد؛ به عبارت دیگر جنسیت و رشته در تقویت یا تضعیف هویت ملی تاثیر معناداری ندارد و تاثیر اصلی در تقویت و تضعیف هویت ملی را جو دانشگاه برعهده دارد.

سلام.به وبسایت ما خوش آمدید.
دوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی مقاله جايگاه برنامه هاي درسي دانشگاهي در تقويت هويت ملي دانشجويان روی دکمه ادامه مطلب کلیک فرمایید

مقاله جايگاه برنامه هاي درسي دانشگاهي در تقويت هويت ملي دانشجويان