مقاله طراحي کنترل کننده بهينه شده براي جاذب ضربه فعال بهينه شده هواپيما با الگوريتم زنبور عسل

 مقاله طراحي کنترل کننده بهينه شده براي جاذب ضربه فعال بهينه شده هواپيما با الگوريتم زنبور عسل

… دانلود …

مقاله طراحي کنترل کننده بهينه شده براي جاذب ضربه فعال بهينه شده هواپيما با الگوريتم زنبور عسل دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحي کنترل کننده بهينه شده براي جاذب ضربه فعال بهينه شده هواپيما با الگوريتم زنبور عسل کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله طراحي کنترل کننده بهينه شده براي جاذب ضربه فعال بهينه شده هواپيما با الگوريتم زنبور عسل،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحي کنترل کننده بهينه شده براي جاذب ضربه فعال بهينه شده هواپيما با الگوريتم زنبور عسل :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: بیست و دومین کنفرانس سالانه مهندسی مکانیک
تعداد صفحات: 6
نویسنده(ها):
علیرضا طلوعی – استادیار ، دانشگاه شهید بهشتی دانشکده مهندسی هوافضا
میلاد زرچی – دانشجوی کارشناسی ارشد، دانشگاه شهید بهشتی دانشکده مهندسی هوافضا
بهروز عطاران – کارشناس ارشد، دانشگاه شهید چمران دانشکده مهندسی مکانیک

چکیده:
در این تحقیق دو درجه آزادی هواپیما و ارابه فرود با سیستم تعلیق و تایر خطی ارائه گردیده و دو نوع سیستم تعلیق غیرفعال و فعال بررسی شده است. در سیستم تعلیق غیرفعال، خصوصیات سختی و میرایی ثابت است در حالی که در سیستم تعلیق فعال، نیروی کنترل فعال به نیروی سختی و میرایی اضافه شده و نیروی جاذب ضربه را بهبود می بخشد. در این مقاله عملکرد سیستم تعلیق فعال بهینه هواپیما با کنترل کننده تناسبی انتگرالی مشتقی بهینه با الگوریتم هوشمند زنبور عسل در مقایسه با سیستم تعلیق فعال با کنترلر کلاسیک بهینه و سیستم تعلیق غیرفعال از لحاظ ارتعاش عمودی هواپیما، ارتعاش کورس جاذب ضربه، نیروی منقل شده به سازه و بازده جاذب ارتعاش در دو حالت حضور و عدم حضور اغتشاش باند فرود ناهموار در حالت فرود سخت مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج نشان می دهد که در سیستم تعلیق فعال بهینه نسبت به سیستم تعلیق فعال و سیستم تعلیق غیرفعال، دامنه ارتعاشات عمودی هواپیما و کورس جاذب ضربه به طور قابل توجهی کاهش و در نتیجه نیروی منتقل شده به سازه هواپیما و بازده جاذب ضربه و راحتی سرنشینان به طور چشمگیری افزایش یافته است.

پژوهشگر گرامی فایل کامل مقاله طراحي کنترل کننده بهينه شده براي جاذب ضربه فعال بهينه شده هواپيما با الگوريتم زنبور عسل با تنظیمات کامل و دقیق آماده مطالعه و بررسی شما می باشد شما با دانلود فایل مقاله طراحي کنترل کننده بهينه شده براي جاذب ضربه فعال بهينه شده هواپيما با الگوريتم زنبور عسل دیگر نیاز به ویرایش اساسی در داخل فایل را ندارید برای مشاهده بخشی از متن فایل بر روی دکمه “توضیحات بیشتر ” در پایین این متن کلیک کنید.