مقاله عوامل مؤثر بر بازاريابي محصولات کشاورزي در استان سيستان و بلوچستان : مطالعه موردي محصول خرما

 مقاله عوامل مؤثر بر بازاريابي محصولات کشاورزي در استان سيستان و بلوچستان : مطالعه موردي محصول خرما

… دانلود …

مقاله عوامل مؤثر بر بازاريابي محصولات کشاورزي در استان سيستان و بلوچستان : مطالعه موردي محصول خرما دارای 4 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله عوامل مؤثر بر بازاريابي محصولات کشاورزي در استان سيستان و بلوچستان : مطالعه موردي محصول خرما کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله عوامل مؤثر بر بازاريابي محصولات کشاورزي در استان سيستان و بلوچستان : مطالعه موردي محصول خرما،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله عوامل مؤثر بر بازاريابي محصولات کشاورزي در استان سيستان و بلوچستان : مطالعه موردي محصول خرما :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: همایش ملی الکترونیکی دستاوردهای نوین در علوم مهندسی و پایه
تعداد صفحات: 4
نویسنده(ها):
فرشته پورشهابی – کارشناس ارشد رشته اقتصاد کشاورزی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات، گروه اقتصادکشاورزی، تهران، ایران.
محمدمهدی جوکار – استادیار گروه باغبانی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه، گروه باغبانی، کرمانشاه، ایران.

چکیده:
بازاریابی عبارتست از مجموعه ای از فعالیت های انسانی – اقتصادی هدایت شده در جهت ارضای نیازها و خواسته های افراد جامعه از طریق فرایند مبادلات ، نهاده های مزرعه بر طبق پاسخ به نیازهای بازار شکل می گیرد. بازگشت به سیستم های تولید امرار معاش نیاز به سطح بالایی از کار خانوار دارد که به طور کلی تولید برای بازار با کاهش خرید نهاده ها مواجه می شود. حق تقدم برای بهبود در بازارها، اطمینان از شرایط تجاری است که در بازار محصولات وجود دارد و برتری توانایی در تولید عاملی است که منجر به افزایش حجم فروش با قیمت بهتر است. در این مقاله ، عوامل موثر بر بازاریابی محصول خرما مورد بررسی قرار گرفت. داده های مطالعه از راه تکمیل 250 پرسشنامه در میان تولیدکنندگان محصول خرمای استان سیستان و بلوچستان فراهم شده است. نتایج حاصل از برآورد الگوی لوجیت نشان می دهد که افزایش متغیرهای درصد از بین رفتن خرما، درآمد خارج از مزرعه، عضویت در تعاونی، سطح زیرکشت خرما، درجه فسادپذیری محصول کاهش می یابد. با توجه به یافته ها، پیشنهاداتی درراستای بهبود عملکرد این فعالیت و افزایش بازاریابی محصول ارائه شد.

اینک شما با جستجوی مقاله عوامل مؤثر بر بازاريابي محصولات کشاورزي در استان سيستان و بلوچستان : مطالعه موردي محصول خرما وارد صفحه فروش فایل دانلودی مقاله عوامل مؤثر بر بازاريابي محصولات کشاورزي در استان سيستان و بلوچستان : مطالعه موردي محصول خرما شده اید.

توضیحات کامل و اطلاع از ریز مطالب این فایل با کلیک روی دکمه ی ادامه ی مطلب

مقاله عوامل مؤثر بر بازاريابي محصولات کشاورزي در استان سيستان و بلوچستان : مطالعه موردي محصول خرما