مقاله تاثيرتصوير ذهني بر تمايل به خريد محصولات کشورخارجي ارائه يک مدل مفهومي

 مقاله تاثيرتصوير ذهني بر تمايل به خريد محصولات کشورخارجي ارائه يک مدل مفهومي

… دانلود …

مقاله تاثيرتصوير ذهني بر تمايل به خريد محصولات کشورخارجي ارائه يک مدل مفهومي دارای 5 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تاثيرتصوير ذهني بر تمايل به خريد محصولات کشورخارجي ارائه يک مدل مفهومي کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله تاثيرتصوير ذهني بر تمايل به خريد محصولات کشورخارجي ارائه يک مدل مفهومي،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تاثيرتصوير ذهني بر تمايل به خريد محصولات کشورخارجي ارائه يک مدل مفهومي :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: کنفرانس ملی رویکردهای نوین در مدیریت کسب و کار
تعداد صفحات: 5
نویسنده(ها):
سمیه کاظمی – دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دانشگاه تبریز
سمیرا استادی فر – دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دانشگاه تبریز

چکیده:
هدف مقاله حاضر استفاده از تئوری ذهنیت روانشناسی اجتماعی و بررسی همزمان اثرات عاطفی و شناختی تصویرکشور مقصد بر رفتار مصرف کننده است. داده های پژوهش از طریق نمونه ای از دانشجویان یک دانشگاه برجسته جمع آوری شده است که نمونه نهایی شامل 014نفر می باشد. نتیجه این مطالعه نشان می دهد که نگرشهای عاطفی کشور مثل تحقیر و تحسین با تمایل برای خرید محصولات کشورخارجی مرتبط است. نتایج همچنین حاکی از این است که گرمی و شایستگی بطور مثبت با تحسین و بطور منفی با تحقیر در ارتباط هستند. این مطالعه یک پایه نظری برای افتراق بین اجزای شناختی و عاطفی تصویر کشور است و تفاوت بین ابعاد مختلف هر یک از این اجزا را فراهم می کند.

لحظات خوشی را برای شما آرزومندیم
با سلام،محصول دانلودی مقاله تاثيرتصوير ذهني بر تمايل به خريد محصولات کشورخارجي ارائه يک مدل مفهومي آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به صفحه توضیحات کامل مقاله تاثيرتصوير ذهني بر تمايل به خريد محصولات کشورخارجي ارائه يک مدل مفهومي و بررسی کامل هدایت میشوید

مقاله تاثيرتصوير ذهني بر تمايل به خريد محصولات کشورخارجي ارائه يک مدل مفهومي