مقاله رتبه بندي شاخص هاي عوامل موثربراعتمادمشتريان به خدمات بانکداري اينترنتي بامدل تاپسيس

 مقاله رتبه بندي شاخص هاي عوامل موثربراعتمادمشتريان به خدمات بانکداري اينترنتي بامدل تاپسيس

… دانلود …

مقاله رتبه بندي شاخص هاي عوامل موثربراعتمادمشتريان به خدمات بانکداري اينترنتي بامدل تاپسيس دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رتبه بندي شاخص هاي عوامل موثربراعتمادمشتريان به خدمات بانکداري اينترنتي بامدل تاپسيس کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله رتبه بندي شاخص هاي عوامل موثربراعتمادمشتريان به خدمات بانکداري اينترنتي بامدل تاپسيس،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رتبه بندي شاخص هاي عوامل موثربراعتمادمشتريان به خدمات بانکداري اينترنتي بامدل تاپسيس :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: کنفرانس بین المللی اقتصاد، حسابداری، مدیریت و علوم اجتماعی
تعداد صفحات: 16
نویسنده(ها):
حسین گنجی نیا – استادیاردانشگاه آزاداسلامی واحدرشت
رضا پوروحدانی بنکده – کارشناسی ارشدمدیریت بازرگانی –کارمندبانک ملت
بهزاد پوروحدانی بنکده – دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دانشگاه آزاداسلامی واحدرشت

چکیده:
پژوهش حاضر باهدف شناسایی ورتبه بندی زیرشاخص های عوامل موثربراعتمادمشتریان به خدمات بانکداری اینترنتی درشعب بانک ملت استان گیلان انجام گرفته است.تحقیق ازلحاظ هدف کاربردی وازلحاظ ماهیت وروش توصیفی –همبستگی است.ابزارگردآوری داده هاپرسشنامه بوده که تعداد 383 پرسشنامه جمع آوری شده ومقیاس اندازه گیری مورد استفاده دراین پرسشنامه، 5 نکته ای لیکرت است.برای تجزیه وتحلیل داده هاازنرم افزارspss استفاده شده است.برای تعیین شدت رابطه کلی بین متغیر های تحقیق ازرگرسیون چندگانه وبرای رتبه بندی بین متغیرهای مستقل ازروش رتبه بندی تاپسیس استفاده شده است.یافته های پژوهش نشان دادکه بین 5متغیر مستقل تحقیق امنیت،سهولت ادراکی،سودمندی ادراکی،آگاهی دهندگی وکاربرپسندی که هرکدام دارای 3زیرشاخص هستندومتغیروابسته تحقیق که عامل اعتماداست رابطه معنادارومثبتوجوددارد.طبق رتبه بندی تاپسیس ازلحاظ تاثیرعامل امنیت دررتبه اول وعوامل سودمندی ادراکی،سهولت ادراکی،کاربرپسندی وآگاهی دهندگی دررتبه های بعدی می باشند.همچنین طبق رتبه بندی تاپسیس برای زیرشاخصهای عوامل موثربراعتمادعوامل مفیدبودن استفاده ازبانکداری اینترنتی،قابلیت اعتمادوامنیت وسهولت درنحوه استفاده وبکارگیری بانکداری اینترنتی به ترتیب دارای بیشترین تاثیربراعتمادمشتریان وعامل فراهم اوردن ارائه مشاوره های مالی به مشتریان،استفاده ازفناوریهای ایمن وارائه اطلاعات صحیح وشفاف وپشتیبانی غیرحضوری به مشتریان دارای کمترین تاثیر است.نتایج تحقیق نشان می دهدکه مدیران بانک برای افزایش اعتمادمشتریان بایدبه امنیت،آسانی وراحتی وب سایت بانکداری اینترنتی وسودمندی ومفیدبودن سیستم بانکداری اینترنتی توجه ویژه ای داشته باشند

به پیشرفته ترین فروشگاه فایل خوش آمدید.جهت مشاهده توضیحات کامل فایل مقاله رتبه بندي شاخص هاي عوامل موثربراعتمادمشتريان به خدمات بانکداري اينترنتي بامدل تاپسيس روی لینک ادامه مطلب کلیک کنید.

مقاله رتبه بندي شاخص هاي عوامل موثربراعتمادمشتريان به خدمات بانکداري اينترنتي بامدل تاپسيس