مقاله ارائه يک مدل هماهنگي استراتژيک بين استراتژي هاي سطح کسب و کار و استراتژي هاي فناوري اطلاعات

 مقاله ارائه يک مدل هماهنگي استراتژيک بين استراتژي هاي سطح کسب و کار و استراتژي هاي فناوري اطلاعات

… دانلود …

مقاله ارائه يک مدل هماهنگي استراتژيک بين استراتژي هاي سطح کسب و کار و استراتژي هاي فناوري اطلاعات دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارائه يک مدل هماهنگي استراتژيک بين استراتژي هاي سطح کسب و کار و استراتژي هاي فناوري اطلاعات کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله ارائه يک مدل هماهنگي استراتژيک بين استراتژي هاي سطح کسب و کار و استراتژي هاي فناوري اطلاعات،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارائه يک مدل هماهنگي استراتژيک بين استراتژي هاي سطح کسب و کار و استراتژي هاي فناوري اطلاعات :

سال انتشار: 1387

محل انتشار: پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات

تعداد صفحات: 9

نویسنده(ها):

سیدمحمد اعرابی – استاد گروه مدیریت دانشکده حسابداری و مدیریت دانشگاه علامه طباطبائی ت
محمدرسول الماسی فرد – دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دانشکده حسابداری و مدیریت دانش

چکیده:

مقاله حاضر برمبنای نظریه نقاط مرجع استراتژیک (SRP S) را جهت هماهنگی بین استراتژی فناوری اطلاعات و ا ستراتژی سطح کسب و کار ارائه می دهد دراین مقاله پس از مروری بر اهمیت و جایگاه هماهنگی استراتژیک در حوزه ی فناوری اطلاعات، نگرش نقاط مرجع استراتژیک معرفی شده و سپس براساس آن دو نقطه به عنوان نقاط مرجع اعلم در نظر گرفته می شوند که عبارتند از: میزان کنترل ( کم یا شدید) و کانون توجه ( داخلی یا خارجی) به این ترتیب گونه شناسی استراتژی های فناوری اطلاعات و استراتژی های سطح کسب و کار برمبنای نگرش SRPs در یک مدل پیشنهادی به یکدیگر پیوند می خورند.

اینک شما با جستجوی عبارت مقاله ارائه يک مدل هماهنگي استراتژيک بين استراتژي هاي سطح کسب و کار و استراتژي هاي فناوري اطلاعات وارد این سایت شده اید جهت مشاهده توضیحات بیشتر در این خصوص روی لینک ادامه مطلب کلیک فرمایید.
مقاله ارائه يک مدل هماهنگي استراتژيک بين استراتژي هاي سطح کسب و کار و استراتژي هاي فناوري اطلاعات