مقاله ارزيابي اثر بخشي آموزش مبتني بر رويکرد محاوره اي بر ارتقاء نظريه ذهن و فرا دانش خواندن

مقاله ارزيابي اثر بخشي آموزش مبتني بر رويکرد محاوره اي بر ارتقاء نظريه ذهن و فرا دانش خواندن

… دانلود …

مقاله ارزيابي اثر بخشي آموزش مبتني بر رويکرد محاوره اي بر ارتقاء نظريه ذهن و فرا دانش خواندن دارای 24 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزيابي اثر بخشي آموزش مبتني بر رويکرد محاوره اي بر ارتقاء نظريه ذهن و فرا دانش خواندن کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله ارزيابي اثر بخشي آموزش مبتني بر رويکرد محاوره اي بر ارتقاء نظريه ذهن و فرا دانش خواندن،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزيابي اثر بخشي آموزش مبتني بر رويکرد محاوره اي بر ارتقاء نظريه ذهن و فرا دانش خواندن :

سال انتشار : 1396

تعداد صفحات : 24

این پژوهش با هدف ارزیابی اثر بخشی آموزش با رویکرد محاوره­ای، بر ارتقاء نظریه ذهن و تاثیر آن بر مهارت­های فراشناختی خواندن انجام شد.جامعه آماری پژوهش شامل دانش آموزان مدارس پسرانه شهرستان شیراز (مقطع دبستان) بود. در یک طرح نیمه آزمایشی از نوع پیش آزمون پس آزمون به همراه پیگیری، تعداد 44 دانش آموز پسر ( 24 دانش آموز پایه چهارم در مطالعه اول و 20 دانش آموز پایه سوم در مطالعه دوم) به ترتیب به روش نمونه­گیری خوشه­ای و نمونه­گیری در دسترس انتخاب شدند. شرکت کنندگان در هر یک از گروه­ها، پرسشنامه فراشناخت خواندن، آزمون درک مطلب و تکلیف نظریه ذهن (داستان های عجیب) را تکمیل کردند. در مطالعه اول 24 دانش آموز پسر پایه چهارم در دو گروه آموزش و گواه به تصادف توزیع و در چهار جلسه آموزشی شرکت کردند. در مطالعه دوم 20 دانش آموز پسر پایه سوم در دو گروه آزمایش و گواه توزیع شدند. داده­ها با استفاده از تحلیل کوواریانس و تحلیل نمرات افزوده مورد تحلیل قرار گرفت. نتایج نشان داد که در هر دو مطالعه، صرف نظر ازتوانایی درک مطلب،کودکان گروه آزمایشی نسبت به گروه گواه، عملکرد بالاتری در نمرات مربوط به نظریه ذهن داشتند. علاوه بر آن تعمیم اثر آزمایشی به دلیل تحولی بودن مهارت­های فراشناختی خواندن، تنها در دانش­آموزان 9 تا 10 سال مشاهده شد.

پژوهشگر گرامی فایل کامل مقاله ارزيابي اثر بخشي آموزش مبتني بر رويکرد محاوره اي بر ارتقاء نظريه ذهن و فرا دانش خواندن با تنظیمات کامل و دقیق آماده مطالعه و بررسی شما می باشد شما با دانلود فایل مقاله ارزيابي اثر بخشي آموزش مبتني بر رويکرد محاوره اي بر ارتقاء نظريه ذهن و فرا دانش خواندن دیگر نیاز به ویرایش اساسی در داخل فایل را ندارید برای مشاهده بخشی از متن فایل بر روی دکمه “توضیحات بیشتر ” در پایین این متن کلیک کنید.